پاسخ به پرسش های متداول

 

از کجا بدانیم که خرید از دل آرا مطمئن و معتبر است؟

فروشگاه دل آرا فقط یک فروشگاه مجازی نیست. بلکه با داشتن امکان خرید حضوری و دریافت مجوز های قانونی از اتحادیه صنف پوشاک به شماره پروانه 896242 و در نتیجه تاییده ی سازمان اماکن عمومی  فروشگاهی مشخص و قابل پیگیری می باشد همچنین دریافت نماد اعتماد الکترونیک که در صفحه اصلی سایت درج شده سند دیگری بر فعالیت قانونی و قابل اعتماد این فروشگاه اینترنتی می باشد، همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با با تماس بگیرید مدیریت و کارکنان این فروشگاه همواره در خدمت مشتریان عزیز و محترم خود هستند و به مشکلات احتمالی و سوالات شما پاسخ گو خواهند بود.

 

آیا امکان مراجعه و خرید حضوری از فروشگاه دل آرا وجود دارد؟

بله شما همواره می توانید به شعب این فروشگاه مراجعه کرده و محصولات خود را بصورت حضوری خریداری نمایید لازم به ذکر است که خرید بصورت اینترنتی مزایایی همچون شرکت در قرعه کشی های فصلی و بهره مندی از تخفیفات مناسبتی میباشد حراج های این فروشگاه هم فقط بصورت اینترنتی برگزار می شود جهت اطلاع از آدرس فروشگاه ها به بخش مربوطه مراجعه نمایید یا بر روی این لینک کلیک کنید . آدرس فروش گاه ها

 

هزینه ی ارسال کالا چقدر می باشد؟

محاسبه هزینه ارسال بستگی به انتخاب حامل توسط مشتری دارد. فروشگاه دل آرا تا اطلاع ثانوی کلیه ارسال هایی که مجموع سفارش بالای 500 هزارتومان باشد رابصورت رایگان ارسال خواهد کرد و هزینه های ارسال از این طریق با خود فروشگاه خواهد بود اما در صورتی که مجمع سفارشات کمتر از مبلغ مذکور باشد هزینه ارسال مطابق حاملی که انتخاب شده و با توجه به شهر مقصد و وزن بسته توسط اداره پست محاسبه می شود.

 

چقدر طول می کشد تا بسته به دست من برسد؟

مدت زمان رسیدن کالا به دست مشتری بستگی به انتخاب نوع حامل توسط شما دارد وممکن است از 2 تا 7 روز بعد از ثبت سفارش به طول بیانجامد، هرچند همکاران ما در بخش فروش و ارسال مرسولات کلیه تلاش خود را می کنند تا بسته های شما در سزیع ترین زمان ممکن اماده و تحویل پست داده شود.

 

آیا برای خرید باید حتما ثبت نام کرد و عضو سایت شد؟

خیر، شما می توانید به عنوان مشتری مهمان خرید خود را انجام دهید اما در صورت ثبت نام در قرعه کشی های ما شرکت داده خواهید شد و بسته به خرید خود در مناسبت های مختلف از تخفیفاتی که فروشگاه برای مشتریان عزیز خود در نظر میگیرد بهره مند می شوید.

 

از چه طریقی میتوانم مبلغ فاکتور خود را پرداخت کنم؟

شما با داشتن هر یک از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب می توانید از طریق درگاه پرداخت مطمئن و ایمن بانک های سامان و پاسارگارد با استفاده از رمز دوم و اطلاعات کارت خود نصبت به پرداخت خرید خود اقدام فرمایید.

 

در صورتی که مبلغ فاکتور از حسابم کسر شد ولی خرید تایید نشد چه کاری باید انجام دهم؟

در صورتی که در مراحل پرداخت اختلالی ایجاد شود معمولا بانک مبلغ کسر شده را حداکثر تا 72 ساعت بعد از خرید به حساب شما باز میگرداند در غیر این صورت با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و یا از طریق فرم تماس با ما اطلاعات خرید و پرداخت و شماره تماس خود را ارسال نمایید تا پشتیبانی پرداخت با شما تماس برقرار نماید.

 

در صورت وجود نقص و خرابی در کالای دریافتی چه کار باید بکنم؟

کارشناسان فروش و انبار داری ما کلیه محصولات را قبل از بسته بندی با دقت بسیار بالایی چک می نمایند تا همیشه محصولات بدون عیب و نقص به دست مشتری برسد بهر حال در صورتی که بعد از باز کردن بسته بندی محصول متوجه وجود عیب و نقصی در آن شدید از هرگونه استفاده از آن پرهیز نموده فورا با پشتیبانی تماس بگیرید و خرابی را اعلام نمایید مسئولین پشتیبانی مراحل و شرایط را به اطلاع شما خواهند رساند. لازم به ذکر است که تشخیص این موضوع که نقص موجود در محصول به قبل از ارسال مربوط می شود یا اینکه در دست مشتری دچار اسیب شده بر عهده مسئولین فروشگاه می باشد در صورت تایید کلیه هزینه های ارسال کالاو مبلغ آن به حساب مشتری واریز میگردد و مشتری می تواند در خرید بعدی از 10 درصد تخفیف ویژه استفاده نماید و در صورتی که مسئولین فروشگاه تشخیص دهند که محصول بعدا دچار مشکل شده کلیه هزینه ها و خسارات احتمالی بر عهده خریدار خواهد بود.

  

آیا امکان مرجوع کردن(پس دادن) محصولات خریداری شده وجود دارد؟

با توجه به اینکه محصولات پوشاک بصورت مستقیم با پوست در ارتباط هستند و جهت صیانت از حقوق مشتریان عزیز و حفظ بهداشت و امنیت بهداشتی آنها از پس گرفتن و تعویض کالا معذوریم . لذا مشتریان محترم با خیال راحت می تواندد با اطمینان از بهداشت محصولات لباس زیر و سایر البسه خود را از این فروشگاه خریداری نمایند.

 

آیا بعد از خرید باید با فروشگاه تماس بگیرم؟

در صورتی که کلیه مراحل خرید با موفقیت انجام شده باشد و تاییده خرید خود را از طریق ایمیل و یا پیامک در یافت کردید نیازی به تماس با فروشگاه نمی باشد. خرید شما به زودی برای شما ارسال خواهد شد، اما در صورت بروز هر مشکلی کارشاناسان ما آماده پاسخ گویی و پیگیری مشکلات شما هستند.

 

چگونه سایز خود را تشخیص دهم؟

در صفحه هر محصول اطلاعات کاملی در مورد سایز و ابعاد محصول وجود دارد شما می توانید با توجه به اطلاعات درج شده سایز مناسب خود را انتخاب نمایید.

 

آیا بعد از پرداخت سفارش و قبل از اینکه محصول به دست من برسد می توانم سفارش را لغو کنم؟

بله شما قبل از ارسال و حتی بعد از دریافت تا زمانی که بسته بندی مخصوص فروشگاه دل آرا را باز نکردید می توانید نسبت به برگشت دادن کالا اقدام نمایید لازم بذکر است در این صورت هزینه های احتمالی ارسال بو بسته بندی از حساب شما کسر خواهد شد

 

 

 

 

 

پیگیری سفارش

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم